Doradztwo
Nie wiesz czy wprowadzac swój produkt do wielkopowierzchniowych sklepów? Pozwól, że wykonamy dla Ciebie analizy i symulacje pricingowe. Dzięki tym narzędziom będziesz wiedział czy warto angażować czas i środki. Podejmiesz decyzję z łatwością.
Jeżeli chcesz, żeby Twoje produkty szybko, bez ryzyka i zbędnych kosztów znalazły się w największych sieciach handlowych takich jak CASTORAMA, LEROY MERLIN, OBI, PRAKTIKER, NOMI, BRICOMAN, BRICO DEPOT, BRICOMARCHE, to skorzystaj z naszych usług.
Nasze wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas codziennej pracy z sieciami marketów budowlanych pozwala nam konstruktywnie wspomagać naszych klientów. Na ich życzenie przygotowujemy analizy rynku, które pomagają podjąć decyzję co do zasadności wprowadzania produktów do sklepów wielkopowierzchniowych. Robimy symulacje pricingowe uwzględniające również systemy bonusowe. Dzięki tym narzędziom będą Państwo w stanie podjąć decyzję, czy warto angażować środki i czas aby Państwa produkty znalazły się w sieciach DIY.
Nasze usługi w zakresie doradztwa to:
analizy cenowe
analizy konkurencji
analiza funkcjonowania działu sprzedaży
przygotowanie zakresów odpowiedzialności
przygotowanie strategii sprzedaży
określenie potrzeb szkoleniowych
planowanie i pomoc w przeprowadzeniu akcji promocyjnych
Zakres działań
Nasze Dane
![]() |
MULTI-KAM Radosław Pastuszka |
![]() |
ul. Lipińska 32A/35, 05-200 |
![]() |
518 501 580 |
![]() |
radek.pastuszka@multi-kam.pl |
![]() |
radek_pastuszka |
NIP 125-088-22-20 REGON 142664394