•  radek.pastuszka@multi-kam.pl
  •  +48 518 501 580

Nie wiesz czy wprowadzac swój produkt do wielkopowierzchniowych sklepów? Pozwól, że wykonamy dla Ciebie analizy i symulacje pricingowe. Dzięki tym narzędziom będziesz wiedział czy warto angażować czas i środki. Podejmiesz decyzję z łatwością.

Jeżeli chcesz, żeby Twoje produkty szybko, bez ryzyka i zbędnych kosztów znalazły się w największych sieciach handlowych takich jak CASTORAMA, LEROY MERLIN, OBI, PRAKTIKER, NOMI, BRICOMAN, BRICO DEPOT, BRICOMARCHE, to skorzystaj z naszych usług.

Nasze wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas codziennej pracy z sieciami marketów budowlanych pozwala nam konstruktywnie wspomagać naszych klientów. Na ich życzenie przygotowujemy analizy rynku, które pomagają podjąć decyzję co do zasadności wprowadzania produktów do sklepów wielkopowierzchniowych. Robimy symulacje pricingowe uwzględniające również systemy bonusowe. Dzięki tym narzędziom będą Państwo w stanie podjąć decyzję, czy warto angażować środki i czas aby Państwa produkty znalazły się w sieciach DIY.

Nasze usługi w zakresie doradztwa to:

analizy cenowe

analizy konkurencji

analiza funkcjonowania działu sprzedaży

przygotowanie zakresów odpowiedzialności

przygotowanie strategii sprzedaży

określenie potrzeb szkoleniowych

planowanie i pomoc w przeprowadzeniu akcji promocyjnych

Nasze Dane

 

MULTI-KAM Radosław Pastuszka
ul. Lipińska 32A/35, 05-200
518 501 580
radek.pastuszka@multi-kam.pl
radek_pastuszka

NIP 125-088-22-20  REGON 142664394